Advertising Law | הטעיה בפרסומות
הטעיה בפרסומות, הטעיה בפרסומת, איסור הטעיה
16829
rtl,page-template-default,page,page-id-16829,page-parent,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-5.6,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.4,vc_responsive
 

הטעיה בפרסומות

Print Friendly

אחת המטרות העיקריות של חוק הגנת הצרכן היא למנוע הטעיית צרכנים. או במלים אחרות: לדאוג לכך שבידי הצרכן יהיה מידע מלא ונכון ככל הניתן על עסקה שהוא מבצע. הפרה של חוק הגנת הצרכן עלולה להוביל לתביעה ייצוגית ואף להגשת כתב אישום.

האיסור להטעות חל על כל סוגי הפרסומות ועל כל דרכי השיווק למיניהן: רדיו, טלוויזיה, טלפון, תקשורת אלקטרונית מכל סוג שהוא, פקס, קטלוגים או מודעות, שמטרתם להתקשר בעסקה או לקדם מכירות של מוצר או שירות. גם "תוכן שיווקי", דוגמת מאמר בלוג שהכותב קיבל עבורו תמיכה כספית, יכול להיחשב "פרסומת".

Share on Google+Tweet about this on TwitterShare on Facebook