Advertising Law | על המדריך
17751
rtl,page-template-default,page,page-id-17751,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-5.6,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.4,vc_responsive
 

על המדריך

Print Friendly

מדריך הפרסום הוכן על ידי מחלקת תקשורת, הגבלים עסקיים ורגולציה במשרד עורכי הדין רון גזית, רוטנברג ושות'. המחלקה, בראשותו של עו"ד אמיר ונג, עוסקת מזה שנים בדיני תקשורת ובין לקוחותיה ניתן למצוא את  חברות התקשורת והמדיה המשמעותיות בשוק התקשורת הישראלי.

המדריך נולד מצורך שעלה מ"השטח". בעבודתנו המשותפת עם קרן שיינמן, סמנכ"לית רגולציה בקבוצת החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ, וכרמית אבישר, מנהלת מחלקת רגולציית מזון בקבוצה, חיפשנו דרך לצמצם את מספר הקמפיינים שמגיעים אל שולחננו, עורכי הדין (לעתים אחרי שהושקעה בהם לא מעט עבודה). החלטנו לכתוב מדריך ונוהל ייעודי לאנשי השיווק בקבוצה ומהמדריך הפנימי צמח הפרוייקט הזה. תודתנו נתונה לקרן ולכרמית על העבודה המשותפת, וגם לקבוצת החברה המרכזית ולאנשי השיווק בחברות הקבוצה.

מטרתו של המדריך היא לרכז את הדינים הנוגעים לפרסום באמצעי המדיה השונים – ביניהם הטלוויזיה והרדיו על אפיקיהם השונים – ולשמש כלי יעיל למפרסמים, אנשי שיווק, ארגונים ועורכי דין. זאת, ככלי להימנעות או הפחתת פסילת קמפיינים פרסומיים והגשת תובענות הקשורות לקמפיינים אלה.

אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר להזמנת הרצאות ובכל עניין אחר.

Share on Google+Tweet about this on TwitterShare on Facebook