Advertising Law | אמת בפרסום והתייחסות למתחרים בפרסומות בערוצים הייעודיים
אמת בפרסום, פרסום לא נכון, ייחוס תכונות למוצר, שחקן במדים, חייל, שוטר, מצרך חדש, מוצר בריא
17316
rtl,page-template-default,page,page-id-17316,page-child,parent-pageid-17308,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-5.6,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.4,vc_responsive
 

אמת בפרסום והתייחסות למתחרים בפרסומות בערוצים הייעודיים

Print Friendly

אין לשדר פרסומת שעלולה להטעות את הצופה מכל סיבה שהיא ובכלל זה:

  • אין להגזים ביחס לתכונות של מוצר מסוים או לייחס לו תכונות או מאפיינים שאין לו.
  • איש תקשורת הנחשב מומחה בתחומו אינו יכול לפרסם מוצרים המזוהים עם תחום מומחיותו.
  • אין לשדר פרסומת המכילה טענה שאינה אמת.
  • במקבץ פרסומות המשודר במהלך התכנית או בצמוד לה, אין להציג דמות המופיעה באותה התכנית בתפקיד משמעותי.
  • אין להציג שחקן הלבוש במדים של אחת מרשויות המדינה אלא אם התקבל אישור מאותה רשות.
  • אין להשתמש במילים "חדש" או "חדיש" ביחס למוצר מסוים, אלא אם טרם חלפה חצי שנה ממועד יצורו, או אם טרם חלפו שלושה חודשים מיום פרסום המוצר לראשונה בכלי התקשורת.
  • אין לתקוף באופן ישיר או משתמע מתחרה, להמעיט בערכו או להציג את מוצריו בדרך שאינה הוגנת.
  • אין לטעון כי מוצר מזון "בריא" מבלי שקיים ביסוס רפואי לטענה.

Share on Google+Tweet about this on TwitterShare on Facebook