אין לשדר פרסומת שעלולה להטעות את הצופה מכל סיבה שהיא ובכלל זה:
- אין להגזים ביחס לתכונות של מוצר מסוים או לייחס לו תכונות או מאפיינים שאין לו.
- איש תקשורת הנחשב מומחה בתחומו אינו יכול לפרסם מוצרים המזוהים עם תחום מומחיותו.
- אין לשדר פרסומת המכילה טענה שאינה אמת.
- במקבץ פרסומות המשודר במהלך התכנית או בצמוד לה, אין להציג דמות המופיעה באותה התכנית בתפקיד משמעותי.
- אין להציג שחקן הלבוש במדים של אחת מרשויות המדינה אלא אם התקבל אישור מאותה רשות.
- אין להשתמש במילים "חדש" או "חדיש" ביחס למוצר מסוים, אלא אם טרם חלפה חצי שנה ממועד יצורו, או אם טרם חלפו שלושה חודשים מיום פרסום המוצר לראשונה בכלי התקשורת.
- אין לתקוף באופן ישיר או משתמע מתחרה, להמעיט בערכו או להציג את מוצריו בדרך שאינה הוגנת.
- אין לטעון כי מוצר מזון "בריא" מבלי שקיים ביסוס רפואי לטענה.