Advertising Law | הצגת מחירים בפרסומות בערוצים הייעודיים
פרסום בערוצים הייעודיים, פרסומות בערוצים הייעודיים, הצגת מחיר, הצגת מחיר לצרכן, מחיר סופי, מחיר כולל מע"מ, תשלומים נוספים, תשלום נוסף, מחיר מבצע, מחיר מיוחד, קנייה בתשלומים, מוצר לניסיון
17319
rtl,page-template-default,page,page-id-17319,page-child,parent-pageid-17308,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-5.6,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.4,vc_responsive
 

הצגת מחירים בפרסומות בערוצים הייעודיים

Print Friendly

אם מציגים בפרסומת מחיר של מוצר או שירות מסוים, יש לנהוג לפי העקרונות הבאים:

  • יש להציג את המחיר הסופי ללקוח (כולל מע"מ).
  • אם הלקוח צריך להוסיף תשלום נוסף (הרכבה, הובלה, התקנה, אריזה, ביטוח) יש לציין זאת במפורש.
  • אם מדובר במחיר מבצע מיוחד, יש להגדיר מהי התקופה בה תקף המחיר המוצג.
  • אם יש אפשרות לקניה בתשלומים, יש לציין את מספר התשלומים המוצעים וכן את הריבית הגלומה.
  • אין לפרסם מוצרים כמוענקים חינם, אלא אם לא נדרש כל תשלום נוסף מצד הצרכן, פרט לדמי משלוח או הובלה.
  • אם מדובר במוצר הניתן ללקוח לשם ניסיון – ניתן לפרסמו כמוצר הניתן בחינם, אולם אם הצרכן נדרש לשלם את דמי המשלוח/דמי החזרה יש לציין זאת בבירור בפרסומת.

Share on Google+Tweet about this on TwitterShare on Facebook