אם מציגים בפרסומת מחיר של מוצר או שירות מסוים, יש לנהוג לפי העקרונות הבאים:
- יש להציג את המחיר הסופי ללקוח (כולל מע"מ).
- אם הלקוח צריך להוסיף תשלום נוסף (הרכבה, הובלה, התקנה, אריזה, ביטוח) יש לציין זאת במפורש.
- אם מדובר במחיר מבצע מיוחד, יש להגדיר מהי התקופה בה תקף המחיר המוצג.
- אם יש אפשרות לקניה בתשלומים, יש לציין את מספר התשלומים המוצעים וכן את הריבית הגלומה.
- אין לפרסם מוצרים כמוענקים חינם, אלא אם לא נדרש כל תשלום נוסף מצד הצרכן, פרט לדמי משלוח או הובלה.
- אם מדובר במוצר הניתן ללקוח לשם ניסיון – ניתן לפרסמו כמוצר הניתן בחינם, אולם אם הצרכן נדרש לשלם את דמי המשלוח/דמי החזרה יש לציין זאת בבירור בפרסומת.