Advertising Law | חסויות בערוצים הייעודיים
פרסום בערוצים הייעודיים, פרסומות בערוצים הייעודיים, משדר חסות, פרסומת וחסות, מוצרים מתחרים, הפניה לאתר אינטרנט
17335
rtl,page-template-default,page,page-id-17335,page-child,parent-pageid-17308,ajax_fade,page_not_loaded,,vertical_menu_enabled,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-5.6,wpb-js-composer js-comp-ver-4.3.4,vc_responsive
 

חסויות בערוצים הייעודיים

Print Friendly

  • משדר חסות ישודר במהלך תכנית, לפניה או אחריה, ואורכו לא יעלה על 10 שניות.
  • על המשדר להיות "קצר וקולע".
  • המשדר יכול להכיל אך ורק את שם נותן החסות, שמות מוצריו ומאפייניהם, משפט קצר או סיסמא מטעם נותן החסות, סימן המסחר או הלוגו של המוצר, מספר הטלפון וכתובת האינטרנט של נותן החסות (אין חובה לכלול בחסות את כל הפרטים הללו).
  • אין להעניק חסות למוצר או שירות שאסור לפרסום על ידי הכללים של מועצת הכבלים והלוויין המפורטים לעיל.
  • אין לשדר פרסומת וחסות לאותו מוצר אחת אחרי השנייה.
  • אין לערוך השוואה בין מוצרים מתחרים במשדר חסות.
  • אין להפנות לאתר האינטרנט של נותן החסות או לאתר אינטרנט המפרסם את נותן החסות.
  • נותן החסות לא יהיה בעל עניין בתוכן המשדר.

     

Share on Google+Tweet about this on TwitterShare on Facebook